V skupini podaljšanega bivanja veliko časa posvečamo igri. Seveda ne igri kar tako. Najprej so se učenci naučili določenh pravil za skupinsko igro. Naučili so se kako je potrebno pristopiti k skupini otrok in se vklučiti v igro, upoštevati pravila igre tudi, če jih postavijo sošolci, sodelovati v skupini, upoštevati mnenja drugih in sklepati kompromise. Sedaj, ko igre ne prekinjajo več spori in nesoglasja med njimi, se je pokazala njihova ustvarjalnost. Predstavila vam bom nekaj primerov takšne igre.

Igra z link kockami:  Učenec je v šolo prinesel Rubikovo kocko, ki je bila za veliko otrok zelo zanimiva. Ker ta učenec ne ostaja dolgo v podaljšanem bivanju, se je skupina učencev odločila izdelati ˝Rubikove˝ kocke iz link kock. Dva učenca sta iz teh kock izdelala robotke in se z njimi igrala.

Lego kocke: Eden izmed učencev je ugotovil, da se tudi z Lego- duplo kockami da pisati.

Šah: V naši skupini se zelo radi igrajo šah. Čeprav vseh pravil še ne poznajo, se dogovorijo o svojih pravilih.

Ples:  Nekatere učenke so izrazile željo, da bi plesale. Poiskali smo prostor v učilnici, kjer so lahko plesale na glasbo po izbiri z lastno koreografijo. Kmalu so se jim pridružili vsi in celotna skupina je plesala.

Vanja Šmid